Особливості просування інтернет-магазинів

Особливості просування інтернет-магазинів

Найбільш перспективним напрямком є просування сайту в пошукових системах з метою заняття високих позицій у видачі та залучення максимального числа відвідувачів, які для комерційних проектів можуть бути перетворені в клієнтів або покупців. Рекомендую вам замовити продвижение интернет магазина

 

Інтернет-магазини мають ряд відмінних особливостей, які необхідно враховувати при їх розкручування в пошукових системах. Рекомендації від Євгена Костіна, керівника департаменту продажів Системи автоматизованого просування сайтів SeoPult, допоможуть уникнути поширених помилок і ефективно просунути ваш сайт в першу десятку пошукової видачі.

 

Підготовка сайту інтернет-магазину для просування

Перший етап оптимізації інтернет-магазину починається задовго до старту кампанії, а саме на стадії створення і наповнення сайту. Важливо випустити веб-ресурс у велике плавання підготовленим до SEO, а не вносити корективи тоді, коли просування йде повним ходом.

Почати потрібно з аналізу конкурентів у першій десятці видачі. Вводячи в рядок пошуку цікавлять вас ключові запити, подивіться, які сайти пошуковик ранжує вище за інших. Зверніть увагу на їх зовнішній вигляд, юзабіліті, організацію сторінок, обсяг каталогу і принцип його розбиття на категорії, вартість товарів і умови доставки.

Користувачі відкривають відразу кілька сайтів з ТОПа і порівнюють їх. Якщо з якоїсь причини їх не влаштує ваш каталог, асортимент, вартість товару, організація доставки, вони зроблять замовлення у вашого конкурента.

На основі витягнутих з аналізу висновків необхідно зробити сильний сайт, здатний скласти конкуренцію лідерам видачі. Пам’ятайте про комерційні показники, вони відрізняють інтернет-магазин від всіх інших сайтів і великою мірою впливають на ранжирування.

До них відносяться контактні дані магазину, процес оформлення замовлення, актуальна інформація про ціни, відсутність реклами на сторінках сайту.

Уникайте мобільних номерів в контактах. Вказуйте адресу і розміщуйте блоки інтерактивнихкарт від Яндекса або Google Maps. Не використовуйте спливаючі вікна для реалізації кошика, перевага віддається HTML-посиланнях, що ведуть на відповідну сторінку сайту.

Кожен товар повинен мати актуальну ціну. Виключено розміщення банерів і контекстної реклами на сторінках магазину.

Не рекомендується допускати просування майданчика при наявності порожніх категорій в каталогах.Необхідно кинути всі сили для того, щоб до відкриття магазину в розділах каталогів були присутні всі товари, або ж їх більша частина.

Розробка стратегії

Після того, як ви проаналізували сайти «топових» конкурентів і побудували концепцію свого сайту, необхідно розробити стратегію просування. Головне, про що потрібно пам’ятати, що SEO-розкрутка нового сайту займає тривалий час.

В залежності від тематики та конкурентності запитів може знадобитися від двох до шести і більше місяців. У цей час можна використовувати контекстну рекламу, отримуючи відвідувачів «тут і зараз».

Середній час виведення одного запиту в ТОП — 2-3 місяці. Цей термін умовний, тривалість залежить від частотності та конкурентності запиту. Приміром, висококонкурентний запит «iphone 5S» вимагатиме більше півроку, в той час як менш популярний запит «телефон siemens просунеться набагато швидше.

Варто враховувати, що SEO-кампанію не можна ставити на паузу. Запустивши посилальне просування, необхідно постійно підтримувати активну зовнішню посилальну масу, навіть якщо ви маєте справу з сезонним товаром. Зупинка кампанії загрожує втратою досягнутих позицій, відновити які буде досить складно.

Вибір регіону — один із найважливіших пунктів у стратегічному плані. Видача комерційних сайтів геозависима. Користувачі в Москві і Санкт-Петербурзі по одному і тому ж комерційному запитом бачать абсолютно різні сайти.

Тому відразу потрібно вирішити, який регіон є більш пріоритетним для просування. Це важливо в плані оцінки бюджету, моніторингу конкурентів, закупівлі посилальної маси і інших завдань пошукового просування.

Рекомендується вибирати той регіон, де знаходиться ваш офіс. Просуватися по всій Росії доцільно лише в тому випадку, якщо у вас є представництва в цільових регіонах. Для кожного з них треба створити сайти на піддомені і присвоїти їм регіон на підставі адреси, зазначеного на сторінці контактів.

Наступний момент — складання семантичного ядра. Перед початком просування необхідно визначитися, за яким ключовим запитам ви претендуєте займати верхні рядки видачі.

Для інтернет-магазину характерно просування по низькочастотних і середньочастотним запитам— назвами товарів, моделей, категорій каталогу. Варто також включити фрази з статистики Яндекс.Вордстат, що ще шукали користувачі з даними ключовими словами.

Просувайте цільові сторінки товарів. Наберіть великий пул низькочастотних запитів, наприклад, найменування моделей. Це буде набагато дешевше, швидше і ефективніше, ніж просуватися по десятку високочастотних запитів, таких як «ноутбуки».

Крім того, ви досягнете високих показників конверсії, так як клієнти будуть приходити за конкретним товаром, який вони шукали.

Робота з семантичним ядром не закінчується на момент запуску кампанії. Це постійний процес, оскільки в ході просування з’явиться необхідність у додаванні нових ключових слів або виключення неефективних.

Нарешті, планування бюджету. Витрата на посилальне просування безпосередньо залежить від того, скільки грошей витрачають ваші конкуренти. Дізнатися ці цифри можна за допомогою Системи SeoPult.

 

Сервіс аналізує всю посилальну масу конкурентів з ТОП30 і на підставі даних щодо їх витрат виводитьрекомендований бюджет, достатній для того, щоб вийти на випередження.

Внутрішня оптимізація сайту

Після всіх підготовчих робіт переходимо безпосередньо до просування. Почати слід з внутрішньої оптимізації, тобто поліпшення ряду характеристик самого сайту. Сюди відноситься оптимізація HTML-тегів, отримання унікального контенту, внутрішня перелінковка і установка системи аналітики.

Рекомендоване заповнення тегів для магазинів: TITLE товару — «назва+артикул+ключі» (телевізор Samsung UE46F8000AT ціна, відгуки).

TITLE головної — «назва+категорії» (інтернет-магазин побутової техніки: холодильники, морозильні камери). H1 — «найменування+артикул» (фотоапарат Canon 7D).

Насущне питання для власників інтернет-магазинів: де добути унікальний контент. Для десятка товарів нескладно написати авторські тексти з входженням ключевіков, але наповнити тисячі карток описом шляхом гри з характеристиками досить проблематично.

До того ж, унікальності тексту такий спосіб не додасть. Вихід з цієї ситуації простий — створення розділу відгуків про товари і оглядів. Людям властиво ділитися думкою про товар або послугу, це можна і потрібно використовувати для свого сайту. Пошуковик лояльно ставиться до такого контенту і враховує його при ранжируванні.

Внутрішня перелінковка для інтернет-магазину повинна бути грамотною і логічною. Пошуковик завжди оцінює посилання в контексті, до чого саме вони мають відношення на цій сторінці.

У перелінковці можуть брати участь аналогічні товари, наприклад, що відносяться до тієї ж категорії, або доповнюючі товари, які рекомендується придбати з даною позицією. Яндекс позитивно сприймає цю інформацію, вбачаючи в ній користь для відвідувачів.

Важливо використовувати лічильники Яндекс.Метрика і Google Analytics. Ці системи аналітики допомагають власнику майданчики відстежувати поведінку відвідувачів на сайті і вивчати показники конверсії. Пошуковики, в свою чергу, також отримують цю інформацію і враховують її при побудові видачі.

Використовуйте сервіс Яндекс.Вебмастер для передачі інформації про товари і ціни пошуковій системі. Яндекс буде транслювати ці дані в сніппеті, роблячи його більш привабливим і кликабельним.

Як це робиться і як може виглядати сніппет вашого інтернету магазину в пошуковій видачі ви можете побачити у відеоролику від розробників Яндекс.Вебмастера:

 

Рекомендація: передавайте інформацію Яндексу в тому випадку, якщо ваш сайт працює коректно і відповідає всім умовам пошукової оптимізації. Якщо мають місце недоліки і ви вважаєте, що це не варто афішувати, відкладіть встановлення лічильника і роботу з сервісами Яндекса для комерційних сайтів до тих пір, поки не доработаете слабкі сторони.